Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2021-06-10

Renovar-se o morir: en aquesta cruïlla es troben moltes empreses que necessiten un rebranding de marca per a actualitzar-se, adaptar-se als nous temps i aconseguir provocar un canvi favorable en l’opinió dels seus clients.

En aquest post parlem d’això i expliquem quan renovar la identitat d’una empresa i com fer-ho, a més a més de comentar tots els detalls sobre la transformació de marca que hem portat a terme recentment a Lexington. Però abans, coneixem en què consisteix exactament la imatge corporativa d’una empresa.

Que és la imatge corporativa d’una empresa?

La imatge corporativa d’una empresa és la percepció que tenen els usuaris sobre una marca. Es forma a partir dels productes, els serveis i la comunicació externa realitzada, és a dir: és el significat que adquireix una empresa davant la societat, davant el seu públic i els seus clients.

Hem de diferenciar la imatge d’una empresa amb la identitat corporativa, conceptes que en molts casos es confonen. La identitat corporativa és el que l’empresa busca transmetre sobre si mateixa, l’expressió de la seva personalitat, la seva essència visual i look&feel, mentre que la imatge corporativa com comentàvem en el paràgraf anterior, és la forma en el que el públic percep la marca.

¿Cuándo hacer un rebranding?

Ja sabem que és la imatge corporativa d’una empresa, però quin és el moment més oportú per fer un rebranding? Atent perquè existeixen quatre situacions clau en les quals la teva empresa necessitarà realitzar si o si:

1. Necessites marcar la diferencia enfront dels competidors

Per sobreviure a les exigències del mercat o a les tendències marcades per la competència, necessites diferenciar-te de ella. Així que, atreveix-te a mostrar una imatge corporativa renovada, actualitzada i més brillant. Però, com fer-ho? Abans que res, hauràs de definir una proposta de valor única i exclusiva que li importi al teu buyer persona i aconsegueixi captar la seva atenció, així que…a per ella!

2. La teva empresa te mala imatge?

Si acabes de patir una crisi empresarial o existeix una concepció negativa entorn a la teva marca, realitzar un rebranding de marca pot ser una de les opcions que t´ajudi a sortir a la superfície.

Però… un consell? Si canvies la imatge, es recomanable canviar també la estratègia empresarial, ja que no serveix de molt canviar la “façana” de la marca sense un canvi substancial del seu comportament, endavant!

3. Estancament empresarial

Si la teva empresa està estancada, les ventes no augmenten i la opinió dels teus clients segueix sent la mateixa que al començament, llavors es que alguna cosa va realment malament i ha arribat el moment de que apostis per un rebranding. Aconseguiràs reposicionar la marca i la teva reputació començarà de cero, aprofita aquesta oportunitat!

4. La teva imatge corporativa necessita evolucionar

El mercat evoluciona i els gustos i percepcions dels consumidors també. Si la teva empresa no s´adapta a ell, simplement fracassarà. Evita-ho a qualsevol preu amb el rebranding i adapta la imatge de la teva empresa sense perdre la seva essència, aposta per aquest petit gran canvi!

Realitzar un rebranding de marca sense raó alguna pot ser més perjudicial que beneficiós

Com fer un rebranding? El nostre exemple:

Recentment hem apostat per una gran transformació de marca a Lexington, una metamorfosi que tenia com a objectiu clar: recuperar i potenciar el nostre #RebelDNA.

Aquest 2021 hem vist el moment oportú per fer-ho, després d’un atípic any ple de canvis, dubtes i incerteses. Gràcies a aquest rebranding, hem tornat a treure el millor de Lexington i de cada un dels que formem part d’aquesta aventura: hem recuperat la nostra essència més pura, hem valorat els nostres orígens, aquells que ens fan pioners del sector de les oficines flexibles des de fa ja quaranta anys.

A Lexington sempre ens hem caracteritzat per no conformar-nos amb el camí fàcil, per sortir del que és comú i evitar generalitats: sempre hem buscat nous reptes i superar qualsevol obstacle amb l’objectiu d’oferir els nostres clients experiències úniques en els seus espais de feina.

Potser t'interessa

Coworking

Ser al lloc i en el moment adequats quan comences o tenir presència quan la situació ho requereix. I sempre amb totes les comoditats que...

Sales de reunions

Lloguer de sales polivalents que proporcionen a la teva empresa un impacte addicional. Perquè moltes vegades l'èxit d'una reunió depèn...

Oficina virtual

Potencia la imatge de la teva empresa amb una direcció de negocis a Lexington. Però no una qualsevol, sinó una que ubica la teva...

D’aquí que la nostra personalitat de marca sigui rebel i inconformista, i d’aquí que cadascun de nosaltres i els nostres espais flexibles comptin amb autèntic #RebelDNA:

> El #RebelDNA és el que som: ens definim com amfitrions incansables, propers i transparents, empatis amb els nostres clients i compromesos amb causes socials, amb el medi ambient… En definitiva, compromesos sempre amb vosaltres.

> El #RebelDNA és el que fem: busquem l’excepcional i connectar a rebels com nosaltres que volen impulsar la seva creativitat des d’entorns de treball fora del comú.

> El #RebelDNA és el que mostrem: el nostre acabat d’estrenar rebel look&feel és únic, potentment i purament diferenciador, transmet perfectament els nostres valors, amb noves tonalitats i un nou logo. Ens sentim més a prop que mai d’aquest rebel que hem aconseguit tornar a renéixer.

Coneix aquí tots els detalls del nostre rebranding.

Si t´has decidit o estàs pensant en fer un rebranding de marca, has de tenir en compte que no es tracta únicament d´un canvi d´imatge corporativa, sinó que implica revisar també la filosofia, valors i estratègia empresarial de la empresa. Així que, per fer-ho has de recolzar-te en una raó/situació com les citades anteriorment, ja que fer-ho sense una motivació clara pot ser més perjudicial que beneficiós.

“Qui no està disposat a perdre-ho tot, no està preparat per guanyar res”

Facundo Cabral

Compártelo

Inici de sessió