Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
Ester Maicas
2023-03-23

Un CEO ha de realitzar moltes i diverses funcions per a portar el seu negoci a la cima empresarial. Però, només els millors saben com organitzar el seu temps per a complir amb totes les responsabilitats que es requereixen, ja que d’això depèn l’èxit de les seves empreses.

Només els millors saben com organitzar el seu temps per a complir amb totes les responsabilitats  i portar el negoci a la cima empresarial

Des de Lexington desxifrem cinc habilitats que has de tenir molt presents si vols ser un CEO d’èxit:

1. Saber gestionar conflictes:

Estar preparat per a qualsevol imprevist no hauria de suposar cap dificultat per al CEO. Ser capaç de gestionar conflictes i controlar les situacions adverses que es presenten dins l’entorn empresarial es configuren com les principals destreses.

2. Ser la cara de l’empresa:

Com et mous, com parles i quina és la teva imatge són la carta de presentació de la teva empresa, pel que les teves decisions determinaran la percepció i la reputació del negoci.

Així mateix, treballar en un entorn òptim amb oficines adaptades als ritmes de la teva empresa, també incidirà en l’opinió dels teus propis clients i la manera de treballar dels teus treballadors.

3. Tenir visió de futur:

A ocasions, quan un està immers a la rutina de la seva empresa, és fàcil oblidar quina és la fita, pel que un bon CEO serà qui sàpiga tenir una amplia perspectiva a llarg termini, ser ambiciós i no oblidar mai l’esperit emprenedor

4. Construir cultura corporativa:

Com a director de la teva empresa, has d’establir la direcció estratègica (missió, visió i objectius) que seguiran la resta de la organització. Amb això aconseguiràs que els treballadors coneguin l’essència empresarial i siguin guiats pels mateixos objectius, evitant  d’aquesta manera que treballin de manera individualitzada.

Saber como transmetre la cultura corporativa i motivar als teus treballadors, et convertirà en un CEO d’èxit

5. Col·locar al client a l’epicentre:

Un bon CEO ha de ser conscient de que el client és la clau de la seva empresa. Pel que serà imprescindible analitzar i comprendre els seus pensaments, hàbits i comportaments i actuar orientant el servei en tot moment, col·locant-lo així al centre d’activitat de l’empresa.

Així dons, un bon líder de negocis ha de ser capaç de prendre decisions i assumir  grans reptes, però quan son executats des d’un prisma d’humilitat i respecte, l’èxit simplement… apareixerà.

“El major risc, és no prendre cap risc”.

Mark Zuckerberg

 

Compártelo

Inici de sessió