7 tècniques de vendes que hauries de tenir a la teva empresa

7 tècniques de vendes que hauries de tenir a la teva empresa

El principal objectiu que tot empresari persegueix per tenir l’èxit és augmentar les vendes del seu negoci, però, molts d’ells no saben per on començar ni com fer-ho. Des de Lexington et donem  idees de les estratègies de vendes més encertades… endavant!:

1. Posa’t  objectius quantificables  i amb terminis

És imprescindible que et posis uns objectius de vendes de forma periòdica. D’aquesta manera, podràs fer un seguiment constant i saber si l’ empresa és capaç d’ oferir  allò que el client realment està buscant o, si pel contrari, necessites donar un altre punt de vista.

2. Coneix a fons els teus productes i… millora’ls!

Si tu no coneixes bé els teus productes i/o serveis, com sabràs vendre’ls?  Xopa’t de totes les seves prestacions i característiques, millora’ls i ofereix varietat. Així, els clients tindran més alternatives entre les que escollir i el teu negocio augmentarà les probabilitats de venta.

3. Ofereix un servei d’atenció al client competitiu

Aquest servei determina en gran mesura les ventes de l’empresa. Presta una especial atenció i assegura’t de que ofereixes un servei d’atenció al client de qualitat i competitiu.

4. Cuida la imatge corporativa: l’experiència sí importa

La imatge corporativa és clau per a distingir-se visualment de la competència, això incidirà en certa manera en el resultat de les ventes. Inverteix més temps i ajuda’t de professionals del sector per a transmetre una essència i valors capaços d’atraure l’atenció dels teus clients.

5. Mou-te com peix dins l’aigua a les Xarxes Socials

Segurament gran part dels teus clients estan a les xarxes socials, així que aposta per una estratègia de Social Media potent, amb contingut original i de qualitat: identifica’ls, parla la seva mateixa llengua i converteix-los en prescriptors de la teva marca.

6. Networking, networking… y més networking

Practicar el networking en esdeveniments relacionats  amb el sector de la teva empresa és fonamental per donar a conèixer el teu negoci, expandir-lo i augmentar la teva xarxa de contactes, això et farà que  incrementin les vendes de la teva empresa al mateix temps que aprens de la resta de “col·legues” que es troben a la teva  mateixa situació.

7. Atenció! Compleix amb el que promets

Com a bon professional dels negocis sabràs que aconseguir la confiança d’un client porta amb si un gran treball, i encara més si pretens mantenir la seva lleialtat i fidelitzar-lo. En aquest sentit, assegura’t complir sempre amb les teves promeses i provocar als teus clients l’efecte amb major impacte a les vendes, les recomanacions.

Aquests són  alguns exemples d’estratègies de vendes que t’ ajudaran a focalitzar el teu negoci per vendre més, així que pren nota d’ells i manté sempre una actitud positiva, motivadora i emprenedora per aconseguir l’ èxit empresarial que tant desitges.

“La confiança un mateix  és el primer secret de l ‘éxit”.

Ralph Waldo Emerson

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

1 Comment

  1. 6 claves para saber cómo hacer storytelling | Lexington Juliol 27, 2017

    […] aquí perfecto, ¿no? Conozcamos ahora 6 claves para saber cómo hacer storytelling y conseguir  vender más, ¡presta […]

Leave a reply