Com plasmar l’ identitat corporativa del teu negoci a la teva oficina?

Com plasmar l’ identitat corporativa del teu negoci a la teva oficina?

És la teva imatge corporativa un reflex del que vols que s’associï a la teva empresa? Aquesta és una de les preguntes que molts líders empresarials es fan en algun moment de la seva vida professional. Així que, quan et trobis en aquest moment, fes un estudi de la teva imatge corporativa i pensa en si el que estàs ensenyant del teu negoci en aquest moment és exactament el que vols que clients, treballadors o usuaris percebin.

Saber transmetre la millor imatge corporativa és imprescindible per a distingir-se visualment de la competència, però, no sempre és una tasca fàcil

Es cert que l’ imatge que es transmet de portes cap a fora és clau per a distingir-se visualment de la competència, però, saber com implantar-la de manera adequada no és una tasca fàcil. Cuidar i donar una millor atenció a aquells aspectes interns com: la distribució del mobiliari, colors utilitzats, disseny i decoració, entre d’altres, és fonamental. Perquè gran part de l’ imatge externa de la teva empresa és un reflex de l’interior, és a dir, de l’ oficina.

Treballar a una oficina adaptada a la personalitat de l’empresa i que transmeti els seus valors augmenta la confiança en la marca

Així dons, aquestes són algunes de les claus per a disposar d’un espai de treball adaptat a la personalitat de cada empresa i que representi els seus valors, no nomes per reforçar positivament l’ imatge si no també per augmentar la confiança en la marca:

  • És important focalitzar-se en la distribució i el disseny del mobiliari, ja que és el component principal del conjunt d’elements que formen l’oficina. Depenent de les formes, dimensions, materials i colors dels mobles, estaràs transmetent una cosa o una altre, així que fes que tinguin certa relació amb els valors de l’empresa.
  • Així mateix, la decoració va unida al mobiliari, per tant aquesta ha de respectar els colors del logo i tractar la llum de tal manera que s’aconsegueixi el millor contrast el contingut i el continent i, a la vegada, reflectir harmonia en tot l’espai. L’elecció de bones decisions decoratives pot crear una atmosfera adequada que col•labori amb el tancament d’una venta.
  • Les banderoles o cartelleres de les façanes, els directoris generals a les entrades o les senyalitzacions de cada una de les zones de la teva oficina són elements perfectes per a plasmar la teva identitat corporativa, aportant informació i reforçant la visibilitat de la teva marca.
  • Altre manera de reflectir l’ identitat corporativa al teu negoci és la de crear material adaptat como carpetes, sobres, blocs de notes, bolígrafs, així como fundes, estoretes de ratolí o , també, incloure l’ imatge als fons dels escriptoris dels ordinadors.
  • És fonamental tenir un manual d’identitat corporativa que reculli totes les pautes de manera concreta per a que l’equip al complet respecti els criteris establerts.

A Lexington oferim als nostres clients oficines flexibles i adaptables als ritmes de cada empresa, espais únics i amb personalitat que marquen la diferència, així com les zones comuns i els coffee points on els teus treballadors podran descansar i relaxar-se en qualsevol moment. ¡Coneix-se’ns!

“Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix”,

Albert Einstein

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

3 Comments

  1. Una buena reunión de trabajo: clave para el éxito de tu empresa | Lexington Setembre 22, 2016

    […] la consecución de un nuevo cliente y su consolidación, una venta efectiva, la construcción de la identidad corporativa y demás acuerdos […]

  2. 7 técnicas de ventas que deberías adoptar en tu empresa | Lexington Gener 26, 2017

    […] imagen corporativa es clave para distinguirse visualmente de la competencia, lo que incidirá en cierta manera en el […]

  3. Refresca tu imagen corporativa: ¿cuándo es el momento de hacer un rebranding de marca? | Lexington Abril 6, 2017

    […] marcadas por la competencia, necesitas diferenciarte de ella. Así que, atrévete a mostrar una imagen corporativa renovada, actualizada y más llamativa. Pero, ¿cómo hacerlo? Antes de nada, deberás definir una […]

Leave a reply