Lexington obté  la certificació de l’ Asociació Espanyola de Centres de Negocis (ACN)

Lexington obté la certificació de l’ Asociació Espanyola de Centres de Negocis (ACN)

Els espais d’oficina Lexington ja compten amb la certificació professional de l’Associació Espanyola de Centres de Negocis (ACN) després de superar una rigorosa auditoria liderada i supervisada per la prestigiosa signatura independent TUV Rheiland. Es tracta d’una clara mostra del compromís amb la qualitat de la companyia, reforçant el seu lideratge com a primer centre de negocis d’Espanya, amb una trajectòria de més de 34 anys. En paraules del director general de *Lexington, David Vega, “Enfortiment i credibilitat són les dues paraules que millor reflecteixen el que aquest projecte significa per tots nosaltres”.

La lluita contra l’intrusisme i la necessitat de professionalitzar el sector en honor de garantir un servei de qualitat per al client han portat a la ACN a engegar un sistema de Certificació i Categorització per als centres de negocis. Es tracta d’una iniciativa sense precedents a nivell mundial, liderada per Espanya, país europeu pioner en l’engegada d’un sistema de requisits i estàndards per regular la qualitat dels serveis i el funcionament dels centres de negocis que operen a nivell professional.

Per a David Vega, una certificació és la millor eina per professionalitzar el sector. En concret, aquest certificat permet oferir al client “una garantia de qualitat de servei, la qual cosa ajuda a construir un sector sòlid i amb credibilitat”. Això s’aconsegueix oferint a l’usuari una experiència gratificant, convertint-li en “el millor prescriptor dels nostres serveis”, assegura el director general de Lexington.

Prop d’un centenar de centres, entre els quals es troba Lexington, han participat en l’elaboració del certificat de la ACN, emplenant un extens qüestionari que ha permès la certificació d’aquells centres de negocis que reunien els requisits necessaris i que servirà també per a la seva posterior categorització en base diferents variables qualitatives. Pel que fa a la categorització, Vega explica que “ha d’entendre’s com el resultat de l’esforç d’un sector que treballa per i per a la millora d’els qui utilitzen els nostres serveis”, que es tradueix en el compromís per cobrir les necessitats de l’usuari d’una manera profesional i eficient.

Sobre la base d’una llarga llista de paràmetres com, per exemple, la qualificació del personal, la qualitat dels serveis o aspectes com el valor afegit, molt aviat es podran classificar els centres de negocis amb un mètode similar al sistema d’estels dels hotels. D’aquesta manera, l’usuari podrà identificar amb facilitat quin és la proposta que millor s’ajusta a les seves expectatives, millorant així la seva satisfacció.

L’ iniciativa ha despertat un gran interès entre les associacions de centres de negocis de molts països que també consideren aquest pas como necesari per avançar en la professionalització d’un sector que preveu un intens creixement per aquest any. Durant 2015 s’espera que més del 34% dels negocis a nivell global apostin per espais de treball més flexibles com són els centres de negocis, que ofereixen solucions immediates a les necessitats d’espai de cada moment, en detriment del lloguer d’oficina convencional.

“En lloc de ser un home d’èxit, cerca ser un home valuós: la resta arribarà naturalment”

Albert Einstein

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

Leave a reply