Ús de polítiques de RSE com oportunitats de creixement per les pymes

Ús de polítiques de RSE com oportunitats de creixement per les pymes

 És la responsabilitat Social Empresarial (RSE) una filosofia avantatjosa i útil per les pymes? La resposta és si, i seria un error pensar el contrari, ja que l’aplicació de polítiques de sostenibilitat i responsabilitat social corporativa ajuda a garantir la supervivència de les empreses i contribueix a una millora global de la societat, l’economia i el medi ambient.

Les empreses que aposten per la RSE contribueixen a millorar la societat, l’economia i el medi ambient

A més a més, aporta una nova visió del concepte que tenim d’Empresa i que es tracta d’una manera de gestionar-la compatibilitza’n, al mateix temps, l’assoliment dels objectius econòmics amb la gestió dels impactes socials i mediambientals.

A continuació, et donem 3 bones raons per les quals hauries d’apostar per la RSE a la teva empresa. atent@ i apunta!

↠ Atrau i desenvolupa talent

Els professionals aspiren a treballar en una companyia comprometedora i responsable socialment, a més a més la RSE fomenta l’adquisició de noves competències entre els treballadors, com poden ser les habilitats de lideratge, responsabilitat i treball en equip.

↠ Millora la productivitat

Els empleats que treballen envoltats en un bon ambient laboral i en una empresa comprometedora amb el medi ambient i amb la societat son més feliços i productius.

A més a més, treballar en una companyia que aposta per la RSE augmenta el sentiment de pertinència i compromís dels empleats i en conseqüència, la seva eficiència en el dia a dia.

↠ Augmenta el valor de l’empresa

Una empresa que aposta per la RSE fa que el seu factor de rendibilitat i competitivitat creixi, ja que representa una garantia d’entrada a nous mercats i d’atracció de noves inversions.

Una empresa que aposta per la RSE atrau inversionistes, genera credibilitat i accentua la seva reputació

BusinesTip:

Quan comences a aplicar polítiques de RSE a la teva empresa, no oblidis connectares amb l’estratègia global, la cultura i els valors corporatius. Serà l’única forma que resultin completament exitoses.

“Si una marca vol fer una contribució social, ha de començar pel que és i no pel que fa”

Simon Mainwaring

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Leave a reply