Salón MiEmpresa: El major punt de trobada empresarial per a potenciar el Networking

Salón MiEmpresa: El major punt de trobada empresarial per a potenciar el Networking

Fa una setmana vam tenir el plaer de participar de forma activa al Salón MiEmpresa, un punt de trobada empresarial que ha reunit en aquesta VIII Edició a més de 15.000 visitants, tots ells units per l´esperit emprenedor, el desig de formar-se professionalment i les ganes de superació.

Saló MiEmpresa ha reunit a Madrid a tots aquells que comparteixen l´esperit emprenedor, el desig de formar-se professionalment i les ganes de superació

Juan de Antonio, co-fundador i CEO de Cabify, va inaugurar Salón MiEmpresa amb la conferència “Després de caminar, córrer es fàcil”, on va explicar les claus que han portat a aquesta empresa de transport privat a estar-hi present en 35 països i tenir més de mil treballadors. A més a més, va donar ànims als emprenedors que hi eren presents per a que apostin pel seu negoci amb responsabilitat, deixant clar que els inicis sempre són complicats.

Durant els dos intensos dies que va durar l´esdeveniment, vam disfrutar de ponències d´emprenedors, professionals d´èlit, directius de grans empreses i influencers del món de l´emprenedoria d´Espanya. Entre aquests, destaquem la del business Angel Carlos Blanco, qui a la seva conferència “Per qué l´emprenedor ensopega sempre amb la mateixa pedra?”, va explicar els raig x de l´emprenedor espanyol i va fer una revisió dels errors més comuns dels emprenedors i la financiació de startups.

Durant la seva ponència va recalcar la necessitat de les llengües al món de l´emprenedoria, així com la importància de la capacitat de comunicació: “Es molt difícil ser emprenedor sense ser també un gran comunicador”.

Així mateix, haurem de referir-nos a una de les conferències més interessants d´aquesta VIII Edició del Saló MiEmpresa, ““10 eines de neurocomunicació per vendre el seu projecte”, a càrreg de la periodista especialitzada en comunicació empresarial, Cristina Febrer.

A la seva ponència va destacar el valor d´adoptar una actitud positiva per a potenciar i estimular la creativitat i l´humor a l´hora de presentar i comunicar els projectes, i defineix el llenguatge que haurem de fer servir sota la paraula “SMART”: senzill, modificable, atractiu, ràpid i capaç de transmetre.

Saló MiEmpresa va culminar i es va acomiadar fins la próxima edició amb el VIII Concurs Elevator Pitch, al que 10 startups tecnològiques espanyoles van competir per obtenir financiació. El projecte guanyador va ser  WiTrac, startup especialitzada en les tecnologies sense fil de comunicació i posicionament, que facilita als seus clients la presa de decisions ràpides i òptimes pel seu negoci. El factor clau que va fer al jurat decantar-se per aquest projecte va ser, principalment, que el seu model de negoci es basa en IoT (Internet of Things).

Finalment, des de Lexington volem donar-vos les gràcies a tots els que vau venir a visitar el nostre stand per conèixer de primera mà el nou concepte dels centres de negocis, els workspaces: flexibles i adaptables als ritmes de cada empresa.

“La passió es l´inici de l´èxit”

Robert Kiyosaki

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

Leave a reply