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13 años, ¡ni más ni menos!, formando parte del equipo de Lexington...¿cómo recuerdas tus inicios? ¡Y ya para 14! ¡Qué mayores nos hacemos!...
ENTREVISTA ESTER MAICAS. CHIEF OPERATING MANAGER LEXINGTON
Después de 22 años (¡ahí es nada!) al pie del cañón ¿cuáles dirías que han sido los principales cambios que ha experimentado Lexington a lo...
ENTREVISTA ANA SALAZAR. FRONT DESK CASTELLANA – CUZCO
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ENTREVISTA ESTER MAICAS. CHIEF OPERATING MANAGER LEXINGTON
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ENTREVISTA ANA SALAZAR. FRONT DESK CASTELLANA – CUZCO
Cultura

Cultura Empresarial

Out of the box. Nuestra cultura como empresa.
Afrontamos los retos de manera no convencional, creando nuevas perspectivas de una forma creativa y novedosa. En Lexington no creemos en las soluciones únicas o preestablecidas, creemos en el trabajo en equipo a través de las aportaciones de todos los que formamos parte. Nos esforzamos en mirar más allá, en descubrir nuevos caminos, nuevas realidades. Así somos.
Reconocimiento
Al trabajo bien hecho
Identidad
Con un servicio de la más alta calidad
Autonomía
En la búsqueda de soluciones
Pertenencia
A un gran equipo humano y profesional
Pasión
Por lo que somos y por lo que hacemos

Ofertas de empleo disponibles

¿Te gustaría formar parte de nuestro proyecto? Si crees que tus valores y los nuestros están alineados, no esperes más, queremos conocerte. Ven a Lexington.
Full-Time Receptionist - Fluent in English
MADRID / Lexington La Moraleja
Calle Caléndula 93. Edif. E.
Enero 2020

We are seeking qualified professional individuals to join our young team in Madrid as a business center assistant / receptionist.

Requisitos:

  • Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior
  • Experiencia minima: Al menos 3 años
  • Tipo de contrato: indefinido, jornada completa
  • Requisitos mínimos: Fluent English speaker (other languages would be a plus). Experience working with Microsoft Office tools. At least 2 years of experience in similar roles (business centers, hotels, customers service departments, or similar). Qualities highly valued will be: exhibit a courteous and professional manner; punctuality and reliability with regard to the work-chedule; ability to multi task: focused on customer satisfaction.

Descripción:

Lexington is a growing business-centers company. We are seeking qualified professional individuals to join our young team in Madrid as a business center assistant / receptionist.

Duties: 

1. Assisting the Office Manager in administrative tasks and in customer relationship

2. Receptionist tasks: effectively handle continuous flow of inbound calls; greet visitors, handling with daily mail, preparing billings, scheduling meeting rooms, organizing files, attending customer’s requests, etc.

It is a full time position with possibilities for promotion and the company provides the training.

Full-Time Receptionist - Fluent in English
MADRID / Lexington Príncipe de Vergara
Calle Príncipe de Vergara, 132 – Planta 9
Septiembre 2019

We are seeking qualified professional individuals to join our young team in Madrid as a business center assistant / receptionist.

Requisitos:

  • Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior
  • Experiencia minima: Al menos 3 años
  • Tipo de contrato: indefinido, jornada completa
  • Requisitos mínimos: Fluent English speaker (other languages would be a plus). Experience working with Microsoft Office tools. At least 2 years of experience in similar roles (business centers, hotels, customers service departments, or similar). Qualities highly valued will be: exhibit a courteous and professional manner; punctuality and reliability with regard to the work-chedule; ability to multi task: focused on customer satisfaction.

Descripción:

Lexington is a growing business-centers company. We are seeking qualified professional individuals to join our young team in Madrid as a business center assistant / receptionist.

Duties: 

1. Assisting the Office Manager in administrative tasks and in customer relationship

2. Receptionist tasks: effectively handle continuous flow of inbound calls; greet visitors, handling with daily mail, preparing billings, scheduling meeting rooms, organizing files, attending customer’s requests, etc.

It is a full time position with possibilities for promotion and the company provides the training.

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