ENTREVISTES
CULTURA EMPRESARIAL
Ofertes de feina
Requisits:
- Estudis mínims: Formació Professional Grau Superior
- Experiència mínima: Almenys 3 anys
- Tipus de contracte: indefinit, jornada completa
- Requisits mínims: Fluent English speaker (other languages would be a plus). Experience working with Microsoft Office tools. At least 2 years of experience in similar roles (business centers, hotels, customers service departments, or similar). Qualities highly valued will be: exhibit a courteous and professional manner; punctuality and reliability with regard to the work schedule; ability to multitask: focused on customer satisfaction.
Descripció:
Lexington és una empresa de centres de negocis en creixement. Cerquem professionals qualificats que es vulguin incorporar al nostre jove equip de Madrid com a assistent de centre de negocis / recepcionista.
Tasques:
1. Assistir el director de l’oficina en les tasques administratives i en les relacions amb els clients/span>
2. Tasques del recepcionista: gestionar amb eficàcia un flux continu de trucades entrants, rebre els visitants, gestionar la correspondència diària, preparar factures, reservar sales de reunions, organitzar arxius, donar resposta a les peticions del client, etc.
És una posició a temps complet amb possibilitats de promoció i l’empresa proporciona la formació.
Requisits:
- Estudis mínims: Formació Professional Grau Superior
- Experiència mínima: Almenys 3 anys
- Tipus de contracte: indefinit, jornada completa
- Requisits mínims: Fluent English speaker (other languages would be a plus). Experience working with Microsoft Office tools. At least 2 years of experience in similar roles (business centers, hotels, customers service departments, or similar). Qualities highly valued will be: exhibit a courteous and professional manner; punctuality and reliability with regard to the work schedule; ability to multitask: focused on customer satisfaction.
Descripció:
Lexington és una empresa de centres de negocis en creixement. Cerquem professionals qualificats que es vulguin incorporar al nostre jove equip de Madrid com a assistent de centre de negocis / recepcionista.
Tasques:
1. Assistir el director de l’oficina en les tasques administratives i en les relacions amb els clients/span>
2. Tasques del recepcionista: gestionar amb eficàcia un flux continu de trucades entrants, rebre els visitants, gestionar la correspondència diària, preparar factures, reservar sales de reunions, organitzar arxius, donar resposta a les peticions del client, etc.
És una posició a temps complet amb possibilitats de promoció i l’empresa proporciona la formació.
Notícies coporativas
Soraya Albaladejo. Marketing Manager