Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.




La domiciliació d’empreses a Madrid és una de les millors decisions que una societat –tant si acaba de començar, es troba en ple creixement o ja està consolidada- pot prendre. I és que com bé s’explica en el post sobre “Madrid: la millor ciutat pel turisme de reunions“, la capital Espanyola és un lloc idoni per ubicar la teva empresa. No sols per ser un enclavament Prèmium del turisme MICE, sinó perquè a més a més és una ciutat cosmopolita que combina les infraestructures més modernes amb un immens patrimoni cultural i artístic.

En aquest post t’expliquem perquè apostar per la domiciliació d’empreses a Madrid pot aportar a la teva, múltiples avantatges. A més a més, et donem a conèixer tot el que t’ofereix el nostre servei d’Oficina Virtual, Comencem!

Perquè apostar per la domiciliació d’empreses a Madrid?

A l’hora de domiciliar la teva empresa, la ubicació és clau, ja que disposar d’una direcció de negocis cèntrica, de fàcil accés i ben comunicada, atraurà a més clients que si es troba en una zona allunyada.

En aquest sentit, t’animem al fet que donis una ullada a quines són les millors zones de Madrid per domiciliar la teva empresa i prestis atenció als avantatges d’apostar per la domiciliació de societats que a continuació detallem. Aquí van!

És una de les formes més rentables de tenir una oficina sense els costos derivats d’aquesta.

  • Transmetràs la millor imatge de la teva empresa amb una direcció de negocis en una ubicació de prestigi.
  • La mateixa direcció de negocis, pot donar-te Accés a altres nivells com: atenció de trucades o gestió de correspondència i missatgeria.
  • Et permet treballar des d’on vulguis, sense dependre d’estar físicament en un espai fix.

El nostre servei d’Oficina Virtual:

El servei d’oficina virtual compren diferents prestacions, començant per la mencionada domiciliació d’empreses i podent afegir altres complements com, atenció telefònica o ús de les sales de reunions per trobades amb proveïdors o clients.

I això mateix és el que oferim amb el servei d’Oficina Virtual de Lexington: domiciliació del teu negoci en ubicacions de prestigi a Madrid, una atenció de trucades professional i bilingüe i l’accés en espais de treball de manera puntual.

A Lexington som experts en la domiciliació d’empreses a Madrid: oferim ubicacions Premium i amb solucions 100% adaptables i flexibles a les necessitats del teu negoci

Com experts en el món dels centres de negocis, considerem el servei d‘Oficina Virtual a Madrid una opció clau per aquelles empreses que volen disposar d’una direcció de negocis en una ubicació Premium de la capital, i així tenir l’oportunitat d’obrir mercat o incrementar les oportunitats comercials.

Així doncs, tant si ets multinacional, delegació, sucursal, PYME, si treballes des de casa o ets autònom o freelance, pots escollir el paquet d’Oficina Virtual que més s’ajusti als objectius i necessitats de la teva empresa i a un cost mínim.

No esperis més i sol·licitants la informació necessària!

“L’única manera de fer una gran feina, és estimar el que fas. Si no ho has trobat, segueix buscant. No et conformis.”

Steve Jobs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Som més que un coworking, oferim Workplace com a servei per acompanyar les empreses en l'adaptació al nou entorn laboral.

Compártelo

We use Cookies | More info
Cookies Preferences