Índex de continguts
Índex de continguts
Punts clau:
Si ets empresari, sabràs que es tracta d’una professió que sempre ha anat lligada a una sèrie de clixés, sovint relacionats amb conceptes força negatius com: serietat o poca accessibilitat. Afortunadament, aquesta percepció està canviant i aquí us presentem una classificació de tipus d’empresaris dins les organitzacions que així ho demostra.
“Les teves qualitats i la teva manera de veure els negocis són el que et diferencien com a empresari”
Els diferents tipus d’empresaris s’han de classificar en funció de les seves característiques i obligacions dins l’organització. I és que cada perfil té uns trets i una manera de veure els negocis diferent. Tot i les diferències, tots tenen objectius comuns: liderar el mercat i convertir-se en empresaris d’èxit. A continuació, et revelem els tipus d’empresaris que existeixen en el món dels negocis. I tu, t’atreveixes a descobrir quin és el que més t’identifica?
Aquest perfil considera que el client és la figura més important per a l'empresa, per tant, totes les seves decisions de negoci giren entorn d'ell. Escolta les seves necessitats i millora els seus productes en funció d'aquestes perquè, d'alguna manera, se senti part de l'empresa. Es tracta d'una persona observadora, conscient de les noves tendències que van sorgint al mercat a l'hora d'oferir els seus productes i busca guanyar-se una reputació positiva.
El manaire és aquell empresari que, tot i compartir negoci amb més socis, actua de manera autònoma a l'hora de prendre decisions, ja que no té en compte l'opinió de la resta d'integrants de l'empresa. Es caracteritza per portar la veu cantant davant de qualsevol situació operativa que ho requereixi.
Aquest tipus d'empresari també comparteix negoci amb més socis, però, en aquest cas, considera que el treball en grup és sinònim d'eficàcia. Per això, actua com un membre més de l'empresa i té en compte l'opinió de la resta de l'equip a l'hora de prendre qualsevol decisió que afecti l'organització. En situacions de crisi, aposta per la resolució conjunta dels problemes, ja que considera que aquest tipus d'accions enforteixen el vincle empleat-empresa i fomenten el sentiment de pertinença.
Aquesta tipologia d'empresari es caracteritza per estar a l'última en tecnologia, sobretot li apassiona aquella relacionada amb la informàtica i l'electrònica. Destaca per la seva destresa en el maneig de la tecnologia més que per la seva tasca executiva. Per això, guia el seu negoci cap a la innovació, comptant amb els millors equips tècnics a la seva empresa.
L'organitzador es caracteritza principalment per tenir una ment analítica. Comença a poc a poc, primer pel seu compte i posteriorment s'expandeix a empreses més grans. Té un gran sentit de l'organització, cada pas que es fa a l'empresa ha d'estar prèviament planificat i no deixa espai a la improvisació. Entre altres aptituds...
El compromès viu per i per a la seva empresa. Està totalment bolcat en el seu negoci, disposat a fer tot el que estigui a les seves mans pel bon funcionament d’aquest. Es caracteritza per adoptar una visió holística sobre els processos que afecten l’evolució de l’organització, ja que considera que tots els departaments han d’estar compromesos a remar en una mateixa direcció i així evitar qualsevol desviació que impedeixi assolir els objectius.
Un cop has conegut els diferents tipus d’empresaris que existeixen, és possible que t’hagis sentit identificat amb diversos perfils. I és que la figura de l’empresari és molt àmplia, ja que engloba múltiples varietats, cap millor que l’altra. Per tant, no hem de limitar el concepte a unes simples característiques, ja que s’ometen aspectes clau per a la diferenciació entre perfils.
Escrit per
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost