Un CEO ha de realitzar moltes i diverses funcions per a portar el seu negoci a la cima empresarial. Però, només els millors saben com organitzar el seu temps per a complir amb totes les responsabilitats que es requereixen, ja que d’això depèn l’èxit de les seves empreses.
Només els millors saben com organitzar el seu temps per a complir amb totes les responsabilitats i portar el negoci a la cima empresarial
Des de Lexington desxifrem cinc habilitats que has de tenir molt presents si vols ser un CEO d’èxit:
1. Saber gestionar conflictes:
Estar preparat per a qualsevol imprevist no hauria de suposar cap dificultat per al CEO. Ser capaç de gestionar conflictes i controlar les situacions adverses que es presenten dins l’entorn empresarial es configuren com les principals destreses.
2. Ser la cara de l’empresa:
Com et mous, com parles i quina és la teva imatge són la carta de presentació de la teva empresa, pel que les teves decisions determinaran la percepció i la reputació del negoci.
Així mateix, treballar en un entorn òptim amb oficines adaptades als ritmes de la teva empresa, també incidirà en l’opinió dels teus propis clients i la manera de treballar dels teus treballadors.
3. Tenir visió de futur:
A ocasions, quan un està immers a la rutina de la seva empresa, és fàcil oblidar quina és la fita, pel que un bon CEO serà qui sàpiga tenir una amplia perspectiva a llarg termini, ser ambiciós i no oblidar mai l’esperit emprenedor
4. Construir cultura corporativa:
Com a director de la teva empresa, has d’establir la direcció estratègica (missió, visió i objectius) que seguiran la resta de la organització. Amb això aconseguiràs que els treballadors coneguin l’essència empresarial i siguin guiats pels mateixos objectius, evitant d’aquesta manera que treballin de manera individualitzada.
Saber como transmetre la cultura corporativa i motivar als teus treballadors, et convertirà en un CEO d’èxit
5. Col·locar al client a l’epicentre:
Un bon CEO ha de ser conscient de que el client és la clau de la seva empresa. Pel que serà imprescindible analitzar i comprendre els seus pensaments, hàbits i comportaments i actuar orientant el servei en tot moment, col·locant-lo així al centre d’activitat de l’empresa.
Així dons, un bon líder de negocis ha de ser capaç de prendre decisions i assumir grans reptes, però quan son executats des d’un prisma d’humilitat i respecte, l’èxit simplement… apareixerà.
“El major risc, és no prendre cap risc”.
Mark Zuckerberg