Quan s’inicia un negoci una de les majors dificultats és la planificació i busca efectiva de clients. Per a tenir èxit dins aquest context, és fonamental seguir una estratègia empresarial potent i superior a la dels competidors.
A qualsevol tipus de mercat, captar clients suposa la major dificultat quan s’inicia un negoci
Així dons, des de Lexington et presentem els següents consells per aconseguir atraure clients i fer que el teu projecte comenci a arrencar.
1. Treballa amb acords amb tercers
Establir acords i relacions professionals amb Associacions o col·legis empresarials pot obrir-te les portes per a conèixer clients potencials. D’aquesta manera, aconseguiràs que ells coneguin de primera mà la teva empresa i tu, com a professional, generaràs un networking de qualitat que et permetrà ampliar la teva xarxa de contactes i usuaris.
Establir acords amb tercers és clau per a la captació de nous clients
2. Inverteix en una potent estratègia de Social Media i… Fes-te notar!
Molts dels teus clients estan a les xarxes Socials, parla la mateixa llengua que ells i capta’ls a través d’una estratègia de Social Media amb contingut únic i exclusiu.Els influencers poden jugar un paper clau per a la teva marca, ja que són ambaixadors de confiança que fan difusió dels teus productes i/o serveis de manera més atractiva, aconseguint atraure un número més ampli de seguidors que es convertiran en possibles clients.3. Estratègies promocionals de llançamentAposta pel màrketing promocional per a donar a conèixer els productes que ofereix la teva empresa i activar respostes positives de consumidors, així com fidelitzar les relacions amb clients recurrents.
Alguns exemples:
- Sampling o mostres gratuïtes; utilitza aquesta tècnica per a que els teus clients potencials provin el producte
- Model freemium; ofereix als usuaris serveis bàsics de manera gratuïta per a captar-los de cara a la contractació d’altres serveis més avançats i especials.
4. Aconsegueix clients a través dels teus clients
Fes que els teus actuals clients estiguin completament encantats i satisfets amb la teva empresa, afavorirà la recomanació de la teva marca de boca a boca, el que t’ajudarà a identificar i captar nous clients. 5. Un espai de treball únic transmet més del que creusQue els teus clients s’emportin una bona percepció e imatge de l’empresa és fonamental per a que sàpiguen que poden confiar en els serveis que ofereix el teu negoci. Disposar d’oficines úniques i amb personalitat farà que les teves reunions tinguin més èxit.
Un cop has aconseguit atraure als teus clients, la teva tasca és fidelitzar-los. Bona sort!
Un cop has aconseguit atraure als teus clients, la teva tasca és fidelitzar-los. Bona sort!
“Concretar una venta és important, però aconseguir la fidelitat dels clients és vital”.
Stan Rapp