Índex de continguts
Inaugurem Broker Spotlight! 🎉
Aquesta nova secció està pensada per donar veu a les persones que estan revolucionant el sector immobiliari d’oficines, amb un focus especial en l’univers dels espais flexibles.
Marta Gómez
02 de juny 2025
Índex de continguts
Inaugurem Broker Spotlight! 🎉
Aquesta nova secció està pensada per donar veu a les persones que estan revolucionant el sector immobiliari d’oficines, amb un focus especial en l’univers dels espais flexibles.
Donem el tret de sortida a la nostra nova secció Broker Spotlight amb una veu inspiradora: Iratxe Martínez, CEO i fundadora de Offices Finder. La seva energia, claredat i visió estratègica fan que aquesta entrevista sigui una lectura imprescindible per a qui vulgui entendre el veritable valor d’un espai de treball. Perquè, com bé diu la Iratxe, avui una oficina no és només un lloc: és una palanca de creixement.
El que més m’agrada és que és un sector molt dinàmic, que està en constant evolució.
Sempre passen coses, mai és monòton. Això t’obliga a estar desperta, adaptar-te ràpidament i pensar diferent. I al final, estàs ajudant les empreses a treballar millor, a trobar un espai que realment encaixi amb com són i com volen créixer. Això motiva molt!
La demanda s’ha tornat molt més diversa. Fa uns anys, era habitual veure startups o empreses internacionals molt concretes que obrien mercat i buscaven alguna cosa temporal. Ara estem veient com també empreses més consolidades, fins i tot grans corporacions, estan integrant el model flex dins la seva estratègia a llarg termini. Ja no es veu com quelcom provisional, sinó com una eina real per millorar l’estructura, l’organització i també la part financera. Per exemple, poder ajustar l’espai a la necessitat real del moment, sense compromisos a llarg termini, és un gran avantatge per a la planificació de costos.
El creixement del sector ho demostra, i crec que continuarà evolucionant en aquesta línia, atraient més tipus d’empreses.
Però també és clau que des de dins del sector fem un esforç per educar: explicar bé els avantatges, desmuntar idees preconcebudes i mostrar tot el valor que pot aportar aquest model.
La ubicació és important. Encara que l’espai sigui bonic, tingui bon preu i bones condicions, si no està ben comunicat o no té fàcil accés amb transport públic, normalment es descarta. Les empreses valoren molt que el seu equip hi pugui arribar còmodament. També hi ha un enfocament cada cop més gran en els serveis. Quan una empresa dubta entre dos espais, molts cops es decideix per petits detalls: si hi ha activitats per a l’equip, esmorzars, esdeveniments... tot això suma i genera una millor experiència quotidiana.
Les empreses volen comoditat — com més coses se’ls ofereixin fetes, millor. I, per descomptat, busquen espais agradables, amb bona llum natural, zones comunes per relaxar-se o col·laborar... Al final, no es tracta només de tenir un lloc on treballar, sinó un entorn que motivi, que transmeti bona energia i que estigui alineat amb la cultura de l’empresa.
No busqueu només una oficina, busqueu una eina estratègica.
Un espai flexible no és només un lloc on asseure’s a treballar; és una palanca per atraure talent, millorar l’experiència de l’equip, estalviar costos i adaptar-se al que vingui, sense lligams. Quan s’escull bé, l’espai pot acompanyar el creixement de l’empresa, la seva cultura i la seva manera de treballar. Així que, més que fixar-se només en els metres quadrats o el preu, cal preguntar-se: aquest lloc reflecteix qui som i cap on anem? Perquè avui, l’espai de treball no és només un lloc: és un avantatge competitiu.
Potser t'interessa
Potser t'interessa
David Vega: «Los espacios de trabajo flexible implican una redefinición del propósito de la oficina»
David Vega
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Ubicación de oficinas: clave para potenciar el branding y la reputación de tu empresa
Marta Gómez
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Juan Solera, Financial Controller de Temenos: “la oficina del futuro debe ser híbrida, flexible y promover la interacción”
Marta Gómez
Escrit per
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost