Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2017-09-21

En un món tan fugaç, i canviant com el dels negocis, el que ens persegueix constantment és la diferenciació. Per aconseguir-la, has de saber abans que res com crear la teva marca personal. T’ho expliquem.

Construir la teva marca personal t’ajudarà a no passar desapercebut pels clients i a situar la teva companyia en el mapa del sector en el qual es desenvolupa la seva activitat

> 1. Be water, my friend

Abans de tot, transparència. Aquesta és la filosofia que hauràs de seguir. Mostrat tal com ets i, sobretot, sigues accessible i visible als teus treballadors, clients, competidors… ells tenen que conèixer-te  i recorda: com més visible et facis, més fort serà la teva marca personal, per totes!

> 2. Coneix el sector… en totes les seves versions!

Has de tenir present que el teu negoci és tan bo com les persones que estan en ell. (Tu també) i tenir un coneixement ampli del sector, tant per dins com per fora, d’aquesta manera, et posicionaràs com a líder a la teva indústria, aconseguint elevar el teu “personal branding” al nivell més alt això és el que vols!

> 3. Amunt el networking! 

Aposta pel networking sempre que puguis: assisteix als esdeveniments, fires i congressos rellevants i relacionats amb el sector de la teva empresa, doncs si vols crear la teva marca personal de manera sòlida, construir una xarxa de contactes solida és fonamental.

> 4. La teva imatge virtual.

En aquest sentit, Linkedin és una eina beneficiosa i efectiva que et pot ajudar a expandir la teva marca personal, així que optimitza-la, actualitza el teu perfil i treu-li el màxim partit.

Tenir una marca personal solida, t’ajudarà a incrementar l’exposició del teu negoci i reforçarà la seva reputació

> 5. Objetius, always objetius

Ja saps que sense objectius marcats, no hi ha estratègia, així que marcat metes que siguin ambicioses però factibles i comença a construir el teu camí cap a una marca personal forta i solida que atregui quins estan al teu entorn empresarial.

> 6. No perdis de vista a la competència

Mai t’oblidis dels teus majors competidors, pensa que pots aprendre molt d’ells, així que tingui’ls sempre en compte i observa els seus moviments. D’ells, dependran també els teus. L’objectiu final no és copiar-los, que et serviran d’inspiració i de punt de partida per marcar la diferencia.

“La teva marca és el que diuen de tu quan no estàs present”

Jeff Bezos

 

Compártelo

Inici de sessió