Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.





Renovar-se o morir: en aquesta cruïlla es troben moltes empreses que necessiten un rebranding de marca per a actualitzar-se, adaptar-se als nous temps i aconseguir provocar un canvi favorable en la opinió dels seus clients.

Però, quin es el moment més oportú per refrescar la imatge corporativa? Estigues atent perquè existeixen quatre situacions claus en les que la teva empresa necessitarà realitzar un rebranding de marca sí o sí:

1. Necessites marcar la diferencia enfront dels competidors

Per sobreviure a les exigències del mercat o a les tendències marcades per la competència, necessites diferenciar-te de ella. Així que, atreveix-te a mostrar una imatge corporativa renovada, actualitzada i més brillant. Però, com fer-ho? Abans que res, hauràs de definir una proposta de valor única i exclusiva que li importi al teu client objectiu i aconsegueixi captar la seva atenció, així que…a per ella!

2. La teva empresa te mala imatge?

Si acabes de patir una crisi empresarial o existeix una concepció negativa entorn a la teva marca, realitzar un rebranding de marca pot ser una de les opcions que t´ajudi a sortir a la superfície.

Però…un consell? Si canvies la imatge, es recomanable canviar també la estratègia empresarial, ja que no serveix de molt canviar la “façana” de la marca sense un canvi substancial del seu comportament, endavant!

3. Estancament empresarial

Si la teva empresa està estancada, les ventes no augmenten i la opinió dels teus clients segueix sent la mateixa que al començament, llavors es que alguna cosa va realment malament i ha arribat el moment de que apostis per un rebranding. Aconseguiràs reposicionar la marca i la teva reputació començarà de cero, aprofita aquesta oportunitat!

4. La teva imatge corporativa necessita evolucionar

El mercat evoluciona i els gustos i percepcions dels consumidors també. Si la teva empresa no s´adapta a ell, simplement fracassarà. Evita-ho a qualsevol preu amb el rebranding i adapta la imatge de la teva empresa sense perdre la seva essència, aposta per aquest petit gran canvi!

Realitzar un rebranding de marca sense raó alguna pot ser més perjudicial que beneficiós

Si t´has decidit o estàs pensant en fer un rebranding de marca, has de tenir en compte que no es tracta únicament d´un canvi d´imatge corporativa, sinó que implica revisar també la filosofia, valors i estratègia empresarial de la empresa. Així que, per fer-ho has de recolzar-te en una raó/situació com les citades anteriorment, ja que fer-ho sense una motivació clara pot ser més perjudicial que beneficiós.

“Qui no està disposat a perdre-ho tot, no està preparat per guanyar res”

Facundo Cabral

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Som més que un coworking, oferim Workplace com a servei per acompanyar les empreses en l'adaptació al nou entorn laboral.

Compártelo

We use Cookies | More info
Cookies Preferences