Abans de decidir-te a expandir el teu negoci i obrir la teva empresa a nous mercats, has de tenir en compte una sèrie de claus per a establir els fonaments de l’èxit empresarial. Per aconseguir-ho, hem recollit les següents pautes i t’ expliquem quins han estat els passos que els nostres Workspaces Lexington ha seguit per aconseguir expandir-se aquest any.
Consolidar la teva idea inicial, construir marca, invertir en talent i adaptar-te a les necessitats del client són clau per a començar a expandir el teu negoci
1. Consolida la teva idea inicial
Defineix una estratègia per aconseguir que el teu producte o servei tingui un rendiment adequat al mercat, detalla la manera exhaustiva quina és la facturació necessària per aconseguir la rendibilitat i no realitzis noves inversions per expandir-te fins que el teu projecte inicial arribi a les xifres esperades. Lexington va començar el seu camí al 1981 amb l’obertura del primer Business Center d’Espanya, al Paseo de la Castellana 141. Un cop el model de negoci va adquirir l’envergadura adequada, va seguir la seva expansió a noves localitzacions, tant a Madrid com a Barcelona.
2. Construeix marca
Sabies que ser el primer en arribar a un mercat determina en gran mesura l’èxit de l’empresa? Comença a construir la teva marca a partir dels valors que defineixen l’identitat corporativa de la teva empresa i ofereix un servei d’atenció al client únic per a diferenciar-te.
Desprès de 35 anys treballant, seguim fidels a la missió i visió de la nostra marca. Lexington aposta per situar al client com la seva prioritat número 1, oferint propostes de valor que els permetin optimitzar les seves despeses i disposar de solucions d’espai i tecnològiques que els hi garanteixin comptar amb les estructures més eficients, tot sota un format de flexibilitat total.
3. Inverteix en talent
Comptar amb el millor equip per a l’expansió del negoci serà clau, ja que una empresa és tan exitosa com la capacitat que té d’atraure talent. Transmet confiança, valora i motiva als teus treballadors, d’aquesta manera estaran més alineats i compromesos amb la visió de l’organització.
A Lexington entenem el treball com la manera de desenvolupar-nos com a persones, intentem fer que el camí sigui un aprenentatge constant, que millori la nostre qualitat tant humana com professional. Els projectes i serveis que oferim sempre van recolzats per un equip humà que atén i viu les necessitats de cadascun dels nostres clients com a pròpies.
Ser fidels als valors empresarials i saber motivar als treballadors farà que estiguin més alineats i compromesos amb l’empresa
4. Adapta el producte o servei als nous mercats i clients
Els clients representen el pilar fonamental del teu negoci, així que investiga les seves necessitats per aconseguir l’èxit empresarial. Cada mercat té les seves peculiaritats diferents, un mateix servei ha de patir certes adaptacions depenent d’ on estigui prevista la seva comercialització.Així ho hem estat fent des de els inicis a Lexington, on cada un dels nostres centres, tot i que tenen la mateixa filosofia, tenen matisos diferents per a cobrir les necessitats de diferents tipus de clients. Marca’t objectius ambiciosos però raonables, busca un pla i executa’l, i el més important, mai perdis la passió per treure endavant el teu projecte.
“El secret de l’èxit als negocis esta en detectar cap a on va el món i arribar allà primer”
Bill Gates