Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2015-11-26

Ningú decideix si una idea de negoci es bona o dolenta. Pot haver mil opinions diferent sobre la mateixa idea i, no per aquest motiu unes seran més valides que altres. Al final, és el mateix temps qui decideix si aquest nou negoci tindrà èxit o no.

Encara així, hi ha unes recomanacions que pots seguir per aconseguir una idea de negoci innovadora i rentable.

  • Com estaràs moltes hores desenvolupant els productes o serveis que hauràs de vendre… pensa en alguna cosa que t’agradi i se’t doni bé. Hi ha persones que dominen les noves tecnologies… potser pots crear una nova app que et solucioni els problemes quotidians. Se’t dona bé el ganxet? Endavant, l’important és que el que facis, ho facis bé.
  • Investiga en el mercat per si existeix alguna cosa semblant. Tant com si hi ha com si no, això et pot servir per a tenir idees que pots utilitzar al teu propi negoci. El que es coneix com brainstorming o pluja d’idees.
  • Assegura’t de que el que estàs creant cobreixi les necessitats no satisfetes dels consumidors. Aquesta és una de les claus perque el teu negoci sigui rentable, perquè si el que vens no interessa, ningú t’ho comprarà. Així de simple.
  • Quan més revolucionaria, original i innovadora sigui l’idea… més arriscat pot ser invertir en ella, sí. Però ja es sap “sense rics ni hi ha gloria”. Si surt bé, els negocis originals són els més rentables.
  • Has de creure en la teva idea i defensar-la. La confiança en un mateix moltes vegades és el punt que fa falta per tal que una cosa surti realment bé, i més si has de convèncer a un grup d’inversors per a que aposti per la teva idea de negoci.
  • Un cop tinguis llestos els productes o serveis, difon el que fas a través de tots els mitjans possibles. Crea una pàgina web on mostris els productes i les novetats, amb un blog on expliquis les teves experiències. Les xarxes socials són el mitjà de comunicació per excel·lència avui dia, així que tampoc poden faltar a la teva estratègia de negoci. Tota la comunicació és poca… pensa que quanta més gent vegi el que fas, més probabilitats tens de tenir beneficis.

Si encara tens dubtes, fixa’t en els inicis d’algunes persones de les més grans empreses d’avui dia. Jeff Brezos, va deixar el seu lloc de Sots president Sènior d’un important grup inversor de Nova York per a començar des de el garatge de casa seva per a crear el que més tard seria Amazon; Mark Zuckenberg va crear Facebook des de la seva habitació de la universitat de Harvard, convertint el que va ser als seus inicis com una diversió a la xarxa social més important del món; I Javi i Angi van treure de la seva il·lusió, passió pel disseny gràfic i ganes de ser diferents, el famós Mr. Wonderful.

Així que, so t’apassiona alguna cosa, creus que potser una bona idea de negoci i si segueixes les recomanacions que hem donat, llança’t. I no tinguis por al fracàs, han sorgit grans empresaris i empreses d’anteriors negocis fallits, entre ells, Steve Jobs.

“si pots somiar-ho, por aconseguir-ho” Walt Disney

Compártelo

Inici de sessió