15 de set. 2016
Són molts els que creuen que utilitzar targetes de visita està passat de moda, però lo cert és que encara que estem en plena era digital aquests trossets de paper segueixen representant de forma efectiva a l’empresa, per donar-se a conèixer.
Malgrat que estem en plena era digital, les targetes de visita tradicionals continuen sent molt útils per fer networking i atreure nous clients
Així doncs, les targetes de presentació són, sense dubte, una de les millors maneres de fer networking i fer més gran la teva xarxa de contactes. Però, donar la imatge que vols en un paper de 8,5 x 5,5 cm en ocasions és una miqueta complicat, per això des de Lexington et donem els següents consells que has de tenir en compte si vols impressionar a través de les teves targetes de visita:
1. Estil professional
La targeta de presentació és un petit reflex de la teva marca personal i professional, així que posa molta atenció al disseny. Des del moment que l’entregues a un possible client o proveïdor, ja estàs transmetent una imatge determinada. Fes que l’estil estigui amb consonància als valors de la teva empresa.
2. Logotip i colors corporatius
El logotip de la teva empresa no ha de faltar a la teva targeta de visita, ja que representa l’element visual amb el que els teus contactes identificaran ràpidament on treballes. Així mateix, és imprescindible que els colors que predominen corresponguin als corporatius.
3. Informació necessària
Inclou diferents maneres de contactar-te com: nom complet, emails, telèfon, direcció de l’empresa, pàgina web i fins i tot els teus perfils professionals a xarxes socials (Linkedin i Twitter). No oblidis adjuntar una petita descripció on s’expliquen en poques paraules a que es dedica la teva empresa. Fes que el teu model de negoci sigui reconegut i que s’entengui d’una sola mirada.
4. Eines senzilles
Sempre pots recórrer a alguna empresa per a que et facin el disseny, però si ets dels que tens les idees clares i prefereixes fer les teves pròpies targetes de presentació, existeixen nombroses eines que pots utilitzar de manera senzilla com: Canva, Zazzle, Moo, CardXc.
Important!, porta-les sempre amb tu per que mai saps en quin moment pot sorgir una gran oportunitat, no ho oblidis.
“El camí cap a l’èxit sempre està en construcció”.
Lily Tomlin
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost