Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.

Si al final de cada jornada laboral acabes fins al capdamunt d’estrès i el teu cos sembla haver corregut una marató, practica diàriament aquests exercissis a l’oficina per oblidar-te de la rutina, relaxat, concentrat i augmenten la teva productivitat, tu pots!

L’exigència que cada cop més exigeix les feines ens obliga a viure constantment estressats, cosa que pot perjudicar a la nostra salut i a la de la pròpia empresa

3, 2, 1… endavant!

#1 Ulls

Probablement els teus ulls són els més perjudicats després de passar llargues jornades de feina, ja que estan tot el temps actius i sense descans davant una pantalla d’ordinador. Així doncs, intenta tancar les parpelles i dibuixar amb els teus ulls el signe d’infinit en un sentit 10 vegades seguides, després fes el mateix cap a l’altre costat. Fàcil, oi? Aquest senzill exercici pots practicar-lo diverses vegades al dia.

#2 Cames

Les teves cames, són com els ulls, també són les que més pateixen. Necessites estirar-les després d’estar tantes hores assegut i sense moure’t. Posat dret i aixeca el genoll fins que formis un angle de 90° amb el tronc del teu cos, No et moguis! Mantén aquesta postura y intenta moure el turmell cap als dos costats, repeteix el mateix exercici amb l’altra cama.

#3 Braços

Els braços necessiten relaxar-se, així que estira’ls cap endavant creuant els palmells de les mans i amb l’esquena sempre recta, mantén ara aquesta posició i mou-los d’un costat a l’altre. Repeteix aquest moviment tantes vegades com consideris necessàries

#4 Esquena

Si a la teva oficina sols passar molt de temps assegut, intenta mantenir l’esquena sempre recta, ja que si adoptem posicions correctes, evitarem tenir dolors constants o malestar general.

 

#5 Oïda

Quan tinguis alguna tasca més recurrent, mecànica i menys laboriosa, col·locat els auriculars i dóna-li al play a una llista de reproducció motivadora i relaxant, t’ajudarà a desconnectar la teva ment i evadir-te de l’estrès acumulat. Recomanem que ho facis diverses vegades per setmana.

#6 Respiració

Aposta per la respiració abdominal Com? Inspira fins que el ventre s’infli i, durant l’aspiració, contrau l’abdomen expirant lentament. Això provocarà un massatge suau en tota la massa abdominal, relaxant i tranquil·litzant. És aconsellable realitzar-lo a la meitat de la teva jornada laboral i al final

 

Si apostes per aquests exercicis per relaxar-te a l’oficina, podràs presumir d’una major salut laboral, de benestar i d’una productivitat envejable. Segur que coneixes més tips pràctics i senzills com aquests. Ens els expliques?

 “El secret de sortir endavant es començar”

Mark Twain

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Som més que un coworking, oferim Workplace com a servei per acompanyar les empreses en l'adaptació al nou entorn laboral.

Compártelo