Índex de continguts
09 Jul 2020
Índex de continguts
Després de la crisi sanitària provocada pel coronavirus, ens trobem davant una nova normalitat que s'allunya lleugerament de la que coneixíem fins abans d'aquesta pandèmia, per la qual cosa ha estat necessari adaptar-se durant aquests mesos a aquesta nova situació, a les noves formes de treball que han sorgit i a les necessitats de les empreses en relació al lloguer d'oficines i despatxos.
Els nostres espais de treball estan 100% compromesos amb la nova normalitat: oferim noves solucions centrades en la flexibilitat i en la seguretat per a atendre les demandes actuals de les empreses
Per això, no sols hem implementat un exhaustiu protocol de seguretat i higiene per a garantir una volta segura dels usuaris als nostres workspaces, sinó que avui us presentem les nostres noves solucions centrades en espais de treball flexibles i segurs, que s'adapten a les necessitats de les empreses i els seus equips. Així que, si el teu espai de treball no s'ajusta a la situació actual, si la teva companyia està pagant per espais que no s'utilitzen, si necessites reubicar a part del teu equip o alternar teletreball i treball presencial, descobreix els nostres espais adaptats a la nova normalitat!
Adaptem els nostres serveis a les noves necessitats de la teva empresa: aquestes són les solucions i entorns de treball àgils que s'adapten millor a la nova normalitat de la teva companyia.
Creem espais personalitzats que permeten combinar el teletreball i el treball presencial, ajudant la teva empresa a implantar aquest model flexible amb totes les garanties de distància de seguretat i productivitat.
Aquesta solució t'ofereix la possibilitat de separar en diferents localitzacions als teus equips o departaments essencials en una seu privada personalitzable que compta amb tots els estàndards de seguretat.
Una solució d’espai de treball complement flexible, amb pagament per dies d'ús, i en un àrea completament privada.
Continua amb el teu ritme habitual en una oficina virtual que et permeti mantenir ateses les gestions del dia a dia o comença l'activitat del teu negoci, sense inversions inicials, però amb els serveis principals de direcció de negocis, atenció de correspondència i crides i ús d'espais/sales…totalment coberts!
Per a empreses que necessiten llogar espais de reunió o aules de formació completament preparades per a rebre a visites o assistents amb les màximes garanties de seguretat.
Comptem amb espais que permeten mantenir reunions, realitzar webinars o impartir formacions online des d'entorns segurs i preparats tecnològicament.
Convertim la seguretat en el “must” dels nostres espais de treball: fes possible el projecte que necessita la teva empresa gràcies a entorns de treball segurs i regulats per un protocol de mesures rigorós i contrastat.
Mantenim un intercanvi de comunicació constant amb els nostres clients sobre totes les decisions implementades.
Reforcem les mesures relacionades amb higiene i distància de seguretat. Aquest compromís i labor ens ha permès obtenir l'Identificatiu “Garantia Madrid”,un segell atorgat a companyies que han demostrat el seu compromís en la prevenció i minimització dels riscos provocats pel COVID-19
A més d'aquest identificatiu, també formem part del programa Safe Spaces™: es tracta d'una iniciativa promoguda per Upflex i dissenyada per a ajudar tant a les companyies com als seus empleats a seguir els passos necessaris per a transformar els seus espais de treball en entorns segurs i saludables
En tots els nostres espais de treball, hem implementat fórmules contactless per a limitar el contacte directe i fomentar la prevenció
Així mateix, tots els espais de Lexington compten amb un exhaustiu protocol de seguretat, un ampli ventall de mesures, treballades i contrastades amb els principals experts en la matèria: autoritats sanitàries, grups immobiliaris de referència i associacions del sector. Consulta el nostre protocol complet de mesures d'higiene i seguretat aquí: Pla #TornaSeguraLexington.
A aquestes noves solucions i mesures de seguretat, sumem la capacitat del nostre model d'espais flexibles de minimitzar el risc de la situació actual. Com? Aquestes són els avantatges que oferim:
Si la teva empresa busca noves solucions adaptades i amb totes les garanties o si simplement vols més informació i que t'ajudem a trobar una proposta d'espai completament personalitzada per al teu equip, no dubtis a contactar amb nosaltres: t'assessorarem en tot el que necessitis…i és que, ara més que mai, seguim amb tu.
“La qualitat mai és un accident. Sempre és resultat d'un esforç intel·ligent”
John Ruskin
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost