Benvinguts al nostre cotitzador personalitzat. Seleccioni les opcions que millor s’adaptin a les seves necessitats. Lexington li pot oferir: Despatxos, sales de Reunions i videoconferència, servei d’oficina virtual. Esperem que l’ informació proporcionada compleixi les seves expectatives. Si te qualsevol dubte o necessita alguna aclaració no dubti en trucar-nos gratuïtament al 900181249 i estarem encantats de poder atendre’l personalment.
La seva Cotització es:
Preu mensual per a un contracte de
La seva Cotització es:
preu para un període de
La seva Cotització es:
preu mensual per a un contracte de
Promocions Lexington
OFERTA ESTIU.

¡Ara! Oferta especial als Centres de Barcelona fins a un 30% de descompte sobre el preu de tarifa.
Consultar al mateix Centre o trucant al 900 181 249.

 
OFICINA VIRTUAL: Lexington Card HOT DESK - DESPATX compartit.
Oficina Virtual i 70 hores 70 hores 250€/mes a Madrid. Truca’ns al 900 181 249.
 
PROMOCIÓ Despatx al Carrer Orense des de 649€/mes.

Despatxos al Carrer Orense des de 649€/mes amb connexió a Internet contestació personalitzada incloses. Truca’ns al 900 181 249 per a més informació.

 
Dades Personals
 
* Dades obligatòries per a obtenir una cotització personalitzada
Accepto les condicions i termes legals
Marqui aquesta casella si desitja rebre informació comercial
Centre i Ciutat Lexington
Configuri el seu despatx
Descripció de serveis inclosos a la tarifa
 

- Prestigiosa adreça de negocis per a ús comercial i/o fiscal.

– Atenció personalitzada de les seves trucades i visites com a la seva pròpia oficina.

– Centre de comunicacions i reprografia: fax, correspondència, missatgeria, e-mail, fotocopies, impressions, enquadernacions...

– Una jornada al mes de Sales de Reunions o despatx amb capacitat de fins a 8 persones, a Madrid o Barcelona.

– 1 dia d’ús de despatx al mes a qualsevol dels centres a l’estranger.

– Descomptes especials a Sales de Reunions i servei d’ Oficina Virtual a nivell mundial.

– Manteniment, gestió i actualització dels sistemes de Telecomunicacions.

– Directori personalitzar amb el logotip de la seva empresa.

– Accés a les oficines 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, mitjançant una sistema de control d’accés, amb total nivell de seguretat.

– Facturació mensual detallada. Despesa 100% desgravable.

Cada lloc de treball inclou:
Taula de treball, calaixera, cadira de direcció, cadires de visita, armaris arxivadors
Telèfon multifunció
Extensió de telèfon (consum mínim 25€/mes)
Manteniment i reposició dels equips
Ports de dades per a connexió a xarxa (LAN)

Despeses de manteniment de l’oficina. Neteja diària
Quotes mensuals de línies telefòniques
Consum elèctric
Despeses de comunitat i impostos locals

Serveis addicionals
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
Configure la seva sala de reunions
Descripció de serveis inclosos a la tarifa
 

- Assistència a l’ús de les tecnologies i equips disponibles.

- Connexió a Internet d’alta velocitat (fibra òptica). Primer lloc de treball sense cap cost.

- Servei de Secretariat, traducció i interpretació a la seva disposició. Canvis d’últim moment a una presentació, contractes, etc. Còpies i enquadernacions. Agència de Viatges.

- Atenció de les seves visites como a la seva pròpia oficina.

- Amplies zones comuns i d’espera.

- Tea & Coffee point.

Serveis addicionals
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
Selecciona el tipus de servei que necessita
Descripció de serveis inclosos a la tarifa
Selecciona un servei
Serveis addicionals
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible
No disponible