Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2016-06-02

Les vendes són l’element vital de qualsevol organització, no obstant, no totes aconsegueixen adaptar-se a les necessitats del seu públic per aconseguir impulsar-les. Així dons, per aconseguir un excel·lent nivell a la teva estratègia de negocis, l’equip d’atenció al client de la teva empresa ha de complir amb les següents condicions:

El servei d’atenció al client representa una màxima per a l’empresa i es defineix com la comparació entre el que el client espera rebre i la percepció del que ha rebut

  • Equip de qualitat. Contracta a persones dispostes a oferir un servei excel·lent amb grans habilitats comunicatives. Tu, com líder, has d’entrenar-los, motivar-los i donar-li autoritat per a que sàpiguen transmetre l’essència de l’empresa i com enfrontar-se a possibles conflictes.
  • Superar les expectatives dels clients és l’objectiu de tota empresa, la qual cosa s’aconsegueix invertint en la qualitat dels serveis que s’ofereixen, potenciant-los i diferenciant-los de la competència.
  • Escull bé els canals. Identifica a quin mitjà es mou el teu públic objectiu i ves a per ell amb un equip humà que doni resposta de manera eficaç i instantània. Les xarxes socials juguen un paper fonamental en aquest sentit i són una eina clau per a tractar de manera directa amb els clients i aconseguit al mateix temps atraure’ls al teu negoci.
  • Mostra empatia cap a la teva audiència i instaura una política de comunicació on el feedback representi una condició imprescindible per a comprendre les seves necessitats.
  • L’equip d’atenció al client ha de saber transmetre confiança i seguretat, però això només s’obté amb el temps i mitjançant experiències positives prèvies o, a través de l’ imatge corporativa i referències d’altres clients.

En definitiva, oferir un servei d’atenció al client de qualitat suposa un valor afegit al teu negoci i és un deure que han d’adoptar tots els que treballen a l’organització, ja que son responsables de transmetre l’essència de l’empresa.

Potencia el servei d’atenció al client per a aconseguir els objectius estratègics i afegiràs valor al teu negoci

“Un client ben cuidat pot ser més valuós que 10.000 dòlars en publicitat”

Jim Rohn

Compártelo

Inici de sessió