Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2017-11-02

És la responsabilitat Social Empresarial (RSE) una filosofia avantatjosa i útil per les pymes? La resposta és si, i seria un error pensar el contrari, ja que l’aplicació de polítiques de sostenibilitat i responsabilitat social corporativa ajuda a garantir la supervivència de les empreses i contribueix a una millora global de la societat, l’economia i el medi ambient.

Les empreses que aposten per la RSE contribueixen a millorar la societat, l’economia i el medi ambient

A més a més, aporta una nova visió del concepte que tenim d’Empresa i que es tracta d’una manera de gestionar-la compatibilitza’n, al mateix temps, l’assoliment dels objectius econòmics amb la gestió dels impactes socials i mediambientals.

A continuació, et donem 3 bones raons per les quals hauries d’apostar per la RSE a la teva empresa. atent@ i apunta!

↠ Atrau i desenvolupa talent

Els professionals aspiren a treballar en una companyia comprometedora i responsable socialment, a més a més la RSE fomenta l’adquisició de noves competències entre els treballadors, com poden ser les habilitats de lideratge, responsabilitat i treball en equip.

↠ Millora la productivitat

Els empleats que treballen envoltats en un bon ambient laboral i en una empresa comprometedora amb el medi ambient i amb la societat son més feliços i productius.

A més a més, treballar en una companyia que aposta per la RSE augmenta el sentiment de pertinència i compromís dels empleats i en conseqüència, la seva eficiència en el dia a dia.

↠ Augmenta el valor de l’empresa

Una empresa que aposta per la RSE fa que el seu factor de rendibilitat i competitivitat creixi, ja que representa una garantia d’entrada a nous mercats i d’atracció de noves inversions.

Una empresa que aposta per la RSE atrau inversionistes, genera credibilitat i accentua la seva reputació

BusinesTip:

Quan comences a aplicar polítiques de RSE a la teva empresa, no oblidis connectares amb l’estratègia global, la cultura i els valors corporatius. Serà l’única forma que resultin completament exitoses.

“Si una marca vol fer una contribució social, ha de començar pel que és i no pel que fa”

Simon Mainwaring

Compártelo

Inici de sessió