Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2019-01-24

El terme “Growth Hacking” va aparèixer per primera vegada a estats units l’any 2010 i, des d’aquell moment, s’ha estès ràpidament per tots els mercats. Però, Saps que és Growth Hacking? S’usa per referir-se a una disciplina que tracta de treure el màxim rendiment a una estratègia empresarial realitzen la mínima inversió possible.

“El Growth Hacking usa investigacions científiques basades en hipòtesis, proves i resultats.”

La majoria de startups usen les bondats d’aquestes tècniques a causa del seu limitat poder d’inversió i, fins al moment, els resultats de la seva aplicació estan sent tot un èxit. Aquest fet està animant a empreses de totes les mides a aplicar les disciplines derivades del Growth Hacking a negocis en línia, estratègies de màrqueting en línia i blogs.

 Tècniques de Growth Hacking

Algunes de les tècniques de màrqueting més extenses actualment provenen dels resultats de les investigacions associades al Growth Hacking. Aquestes són les més utilitzades:1. Versió gratuitaLa majoria d’startups reconegudes en l’àmbit internacional usen aquesta tècnica per atraure nous usuaris. La practica consisteix a oferir una versió gratuïta del producte que comercialitzen, però amb limitacions o interrupcions publicitàries. Aquestes limitacions desapareixen si en l’usuari accedeix al pagament del servei. Alguns exemples d’aquesta acció son: Spotify, Netflix o Dropbox.2. ExclusivitatEls productes exclusius generen més atenció que els que estan disponibles per tots els públics, Per aquest motiu, el Growth Hacking ha estès una tècnica basada en les invitacions exclusives, en la que només es pot accedir a la visualització i compra d’un producte si prèviament un altre usuari amb l’exclusiva ha utilitzat una de les poques invitacions per oferir accés al lloc.3. JocLa tècnica del joc ve de la mà d’altres dels terminis mes en apogeu dels últims temps pel que fa a màrqueting es refereix, la Gamificacion.Aquest terme fa referència als petits jocs que les empreses inclouen en els seus llocs i que després d’un ús, beneficien a l’usuari en algun aspecte. L’exemple més destacat d’aquesta tècnica és el que utilitza l’empresa Dropbox. I és que, a canvi de més espai d’emmagatzematge en el seu espai, convida als usuaris a realitzar diferents accions: Instal·lació del seu programa en diferents equips, invitació a altres usuaris, Etc.4. Venda d’urgènciaÉs bastant comú trobar en alguns llocs web un comptador que ens avisa de les persones que estan interessades en el mateix producte que l’usuari està visualitzen o també veure un compte enrere que avisa del temps que queda perquè una oferta especial o preu promocional acabi. Aquesta tècnica convida a accelerar la decisió de la compra amb el fi de no perdre el producte o l’oferta.5. Comunicació personalitzadaEls usuaris reben una multitud d’impactes publicitaris al llarg del dia, per això el Growth Hacking proposa personalitzar cada comunicació empresarial amb el fi de fer-se sentir especial a la persona a la qual va dirigida. Algunes de les claus essencials per aconseguir personalitzar les comunicacions són tan senzilles com extraure de les bases de dades el nom d’usuari o parlar-li de tu a tu.Ara que ja saps que és el Growth Hacking i algunes i algunes de les seves tècniques més populars, segur que pots reconèixer altres practiques que busquen el mateix propòsit: Augmentar les vendes minimitzen la inversió.

“Si l’oportunitat no truca, construeix una porta”Milton Berle

Compártelo

Inici de sessió