Ser empresari d'èxit està relacionat estretament en conèixer i dominar les tècniques de negociació de clients més importants que existeixen, les quals ajuden a aconseguir un balanç perfecte entre el qual s'espera aconseguir i el que està disposat a donar amb el fi d'assolir el benefici empresarial.
"Un negociador exitós sap col·locar-se en un lloc del client"
Assolir l'estratègia guanyadora pot fer hores de pràctica i preparació, però és fonamental que el negociador conegui alguns detalls importants com quan és el millor moment per negociar o les tècniques que s'han de dominar per enfrontar-se el procés amb expectatives altes de triomfar.
Dominar aquestes sis tècniques farà que les negociacions se simplifiquin i que l'acord exitós estigui més a prop de l'esperat:
La primera tècnica i la més important, té a veure amb la feina prèvia a la negociació. I és que tot acord exitós porta darrera una important investigació sobre el client i sobre on està el seu negoci, Arribar a tenir un enteniment clar sobre l'altra part, atorga al negociador la seguretat de saber fins on pot arribar o fins on pot cedir.
Sobre que es negocia? És important comptar amb una prestació clara i que informi les dues parts sobre les dades fonamentals que puguin tenir rellevància en la negociació. Una vegada estudiada a fons aquesta proposta i dominar el terreny sobre el qual es trepitjarà, ajudarà al negociador a sentir-se còmode i a parlar com si l'acord ja fos evident.
Durant la conversa i intercanvi de les opinions sobre l'oferta inicial, el negociador ha de sentir-se confiat i segur de l'oferta que presenta però, al mateix temps, ha de ser objectiu amb les idees que argumenta el client. Escoltar i dialogar mantenint sempre una actitud adequada i respectuosa és clau per transmetre seguretat en els arguments i per poder arribar a tancar l'acord de manera exitosa.
Una de les tècniques de negociació amb clients mes importants te a veure amb reconèixer senyals que el client va tirant i que el negociador ha de recollir per dirigir la conversa cap a un o un altre lloc, així que el negociador ha de mantenir la calma i prestar atenció a aquests gestos de complicitat que faran que la balança es decanti cap a la seva oferta.
El negociador ha d'observar les seves fortaleses i les seves debilitats i hi ha de reconèixer-les també en el client amb el fi d'aprofitar a fons els senyals. Arribats a aquest punt, una tècnica important és cedir en algun punt de la negociació per fer veure el client que si té la disposició d'arribar a un a cord favorable per les dues parts.
La finalitat de conèixer les tècniques de negociació amb clients és aconseguir un acord, un tancament ferm que convenci a les dues parts implicades en la conversa, així que un bon negociador mai ha d'abandonar. Tot es pot negociar, només s'ha de comptar amb la iniciativa suficient i la paciència necessària per no decaure.Recorda: actitud respectuosa, reconeixement dels senyals i les fortaleses de l'oferta inicial.
"La diplomàcia és l'art d'aconseguir que els altres facin amb gust el que un desitja que facin"
Dale Carnegie
Escrit per
La nostra Corporate Account Manager porta més de deu anys ajudant dia rere dia als nostres clients a arribar a les seves metes, a complir els seus objectius i a superar les seves expectatives. Com? Amb una estratègia personalitzada de workplace i oficines 100% a mida. El toc de María és únic, com ho és ella! Apassionada de les sèries, la literatura i enamorada dels seus discs de vinil.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost