Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.





El principal objectiu que tot empresari persegueix per tenir l’èxit és augmentar les vendes del seu negoci, però, molts d’ells no saben per on començar ni com fer-ho. Des de Lexington et donem  idees de les estratègies de vendes més encertades… endavant!:

1. Posa’t  objectius quantificables  i amb terminis

És imprescindible que et posis uns objectius de vendes de forma periòdica. D’aquesta manera, podràs fer un seguiment constant i saber si l’ empresa és capaç d’ oferir  allò que el client realment està buscant o, si pel contrari, necessites donar un altre punt de vista.

2. Coneix a fons els teus productes i… millora’ls!

Si tu no coneixes bé els teus productes i/o serveis, com sabràs vendre’ls?  Xopa’t de totes les seves prestacions i característiques, millora’ls i ofereix varietat. Així, els clients tindran més alternatives entre les que escollir i el teu negocio augmentarà les probabilitats de venta.

3. Ofereix un servei d’atenció al client competitiu

Aquest servei determina en gran mesura les ventes de l’empresa. Presta una especial atenció i assegura’t de que ofereixes un servei d’atenció al client de qualitat i competitiu.

4. Cuida la imatge corporativa: l’experiència sí importa

La imatge corporativa és clau per a distingir-se visualment de la competència, això incidirà en certa manera en el resultat de les ventes. Inverteix més temps i ajuda’t de professionals del sector per a transmetre una essència i valors capaços d’atraure l’atenció dels teus clients.

5. Mou-te com peix dins l’aigua a les Xarxes Socials

Segurament gran part dels teus clients estan a les xarxes socials, així que aposta per una estratègia de Social Media potent, amb contingut original i de qualitat: identifica’ls, parla la seva mateixa llengua i converteix-los en prescriptors de la teva marca.

6. Networking, networking… y més networking

Practicar el networking en esdeveniments relacionats  amb el sector de la teva empresa és fonamental per donar a conèixer el teu negoci, expandir-lo i augmentar la teva xarxa de contactes, això et farà que  incrementin les vendes de la teva empresa al mateix temps que aprens de la resta de “col·legues” que es troben a la teva  mateixa situació.

7. Atenció! Compleix amb el que promets

Com a bon professional dels negocis sabràs que aconseguir la confiança d’un client porta amb si un gran treball, i encara més si pretens mantenir la seva lleialtat i fidelitzar-lo. En aquest sentit, assegura’t complir sempre amb les teves promeses i provocar als teus clients l’efecte amb major impacte a les vendes, les recomanacions.

Aquests són  alguns exemples d’estratègies de vendes que t’ ajudaran a focalitzar el teu negoci per vendre més, així que pren nota d’ells i manté sempre una actitud positiva, motivadora i emprenedora per aconseguir l’ èxit empresarial que tant desitges.

“La confiança un mateix  és el primer secret de l ‘éxit”.

Ralph Waldo Emerson

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Som més que un coworking, oferim Workplace com a servei per acompanyar les empreses en l'adaptació al nou entorn laboral.

Compártelo

We use Cookies | More info
Cookies Preferences