Contacta amb nosaltres
Et volem ajudar i oferir la solució que s'adapti més a les teves necessitats. Explica’ns què vols.
2019-10-10

Apostar per la formació dels treballadors, impulsar la promoció interna o complir amb els objectius establerts són aspectes que impulsen a una empresa a l’èxit. A més a més de tot això, hi ha una sèrie de petites accions que serveixen per motivar als treballadors i fer-los partícips de tot allo que passa a l’empresa. Entre elles, destaca oferir material a l’equip perquè augmenti els seus coneixements i desenvolupi la creativitat, element diferenciador dels projectes punters. Així doncs, i tenint en compte la importància de fomentar la lectura, en aquest post, t’expliquem quins són els millors llibres creatius perquè el teu equip sigui tot un referent.

Libros creativos para impulsar tu negocio

1 >  “Creativitat”: 62 exercicis per desenvolupar la ment”. Edward de Bono.

A través de 62 pràctics i enginyosos jocs, Edward de Bono aposta per fomentar la creativitat. L’autor desmenteix que aquesta capacitat humana sigui un don innat i, amb aquesta obra, explica com potenciar el seu desenvolupament. Cal mencionar que aquest mètode forma part del currículum escolar de centres educatius en els EUA, Xina o Rússia. Sens dubte, un llibre indispensable per despertar la creativitat.

2 > “Els secrets dels genis de la creativitat”. Michael Michalko.

Que tenen en comú, Da Vinci, Picasso o Darwin? Tot això i molt més ho analitza Michael Michalko en aquest llibre per augmentar la creativitat. En ell, l’autor ofereix la forma de trobar respostes innovadores i mètodes per despertar la part més creativa d’un mateix. Per tant, és una obra perfecta perquè els treballadors es plantegin com millorar la seva feina.

3 > “La teoria de les intel·ligències alliberadores”. Celso Antunes.

Dins el llistat dels llibres per augmentar la creativitat, no pot faltar aquest exemplar de Celso Antunes. En ell, l’autor analitza les principals capacitats de l’esser humà, tals com el llenguatge o les emocions, i planteja una sèrie de exercicis creatius són fruit de la feina de certes habilitats. Posa-les en pràctica i transformaràs la visió del teu equip.

L’autor analitza les principals capacitats de l’ésser humà, tals com el llenguatge o les emocions, i planteja una sèrie de exercicis i tasques per despertar les capacitats més imaginatives

4 > “Creativitat pràctica”. Henry Tod.

El títol ja és rellevant i va directe al gra. Henry Tod, aposta per crear espais per generar idees en el menys temps possible. No dubtis en regalar un exemplar a cada treballador. Els resultats et sorprendran!

5 > “101 mètodes per generar idees: com estimular la creativitat”. Timothy Foste.

Amb la màxima de despertar la creativitat, l’autor recopila experiències quotidianes que seguir que et seran de gran ajuda. El millor de tot és que els resultats sempre han estat positius.

6 > “Les deu cares de la innovació”. Tom Kelley.

Està clar que la innovació és, en certa manera, la clau de l’èxit i el factor que marca la diferencia en un mercat. Tom Kelley analitza la importància de la creativitat i explica com desenvolupar la innovació a la feina, amb l’objectiu de ser punter en el sector.

L’obra analitza la importància de la creativitat i explica com desenvolupar la innovació en el treball

7 > “Gamestorming: 83 jocs per innovadors, inconformistes i generadores del canvi”. Dave Gray, Sunni Brown i James Macanufo.

Moltes empreses busquen donar amb la tecla del canvi que els converteixi en referents i, per aconseguir-ho, la creativitat és important. Per això, aquesta obra que presenten els autors Dave Gray, Sunni Brown i James Macanufo, és tot un exemple d’activitats lúdiques per explotar els recursos de cada treballador. Amb ell, l’equip aconsegueix desenvolupar nous enfocaments d’una mateixa visió i complir reptes. T’animes a millorar la productivitat?

8 > “La creativitat i les noves tecnologies en les organitzacions modernes”. Francisco Menchén Bellón.

Actualment, les noves tecnologies estan lligades a qualsevol àmbit del coneixement i la creativitat no seria menys. Amb aquest llibre de Francisco Menchén Bellón aconseguiràs estimular el costat més creatiu dels teus treballadors. L’autor defineix la creativitat com a element diferenciador de les organitzacions.

9 > “Aquest llibre l’escrius tu: 78 reptes d’escriptura creativa”. Carlos García Miranda.

Sens dubte escriure és tot un repte de creativitat. Per això, aquest llibre pràctic de Carlos García Miranda convida a llançar al buit i realitzar exercicis que serveixin per estimular les teves idees més imaginatives. Pots escriure, dibuixar o pintar tot allò que et vingui a la ment i després traslladar-lo a la teva rutina laboral a l’empresa. Tot un repte!

10 > “Aprendre a veure amb creativitat. Bryan Peterson.L’Autor utilitza la visió i les situacions com a element essencial per entendre la creativitat. Bryan Peterson defensa i entén la creativitat com a qualitat de poder desenvolupar, aprendre i posar en pràctica. Amb tot, a través de les imatges, aquest llibre t’ensenya a anar més enllà i a descobrir tot el potencial ocult.

11 > “Incrementi el seu poder mental”. Philip Carter y Ben Russell.

El cervell és el principal motor de les idees i exercitar-lo impulsa la creativitat. D’aquesta manera, els autors d’aquest llibre proposen una sèrie de exercicis per a treballar la ment. A través del test, enigmes i endevinalles milloraràs la teva memòria, agilitat mental i impulsaràs les teves idees. Si vols llibres per despertat la creativitat, aquest no pot faltar a la teva biblioteca.

12 > “La Fàbrica de Idees!: Creativitat i estrategia en un mon divers”. Juan Daniel Correa Salazar.

Per últim, per tancat la llista dels llibres creatius, et proposem aquesta original obra de Juan Daniel Correa Salazar, en la que es desgrana com aplicar les teves idees creatives als projectes. L’interessant del llibre és que es pot utilitzar com a obra completa o per capítols, ja que tenen sentit de forma conjunta o per separat.En definitiva, si el que vols és impulsar la creativitat entre els teus treballadors, no dubtis en destinar el temps i l’espai per fomentar la lectura. Si bé no disposes d’una zona amplia per arribar a la teva empresa, aposta per una d’aquestes obres com a regal per la feina ben feta. No et penediràs!

Alguns llibres són provats, altres devorats, poquíssims mastegats i digerits.

Francis Bacon

Compártelo

Inici de sessió