5 consells per un bon començament de setmana

5 consells per un bon començament de setmana

Després de 5 llargs dies de feina (i que es fan molt més llargs durant aquests mesos d’estiu) a tots ens agrada aprofitar el cap de setmana per gaudir-lo amb els nostres. Tot i així, el pitjor de tot és que passa massa ràpid, oi?

Així doncs, per tronar el dilluns a la feina amb molta energia i tenir un bon començament de setmana, et proposem aquests 5 tips, anem a per ells!:

#1 Aprofita el moment de l’esmorzar

Començar la setmana amb energia és clau per a ser més productiu i eficient, així que pren un generós esmorzar i aprofita aquell moment per relaxar-te i fer un ràpid repàs mental sobre les tasques que realitzaràs durant la jornada laboral.

Fer front a la jornada laboral amb una actitud positiva, receptiva i d’escolta activa, t’ajudarà a obtenir els millors resultats

#2 Amunt amb el positivisme!

Mantenir una actitud positiva ajuda a veure les coses des de un altre perspectiva: quan mes disposició i ganes tinguem d’afrontar la nostra jornada laboral, més probabilitats hi haurà de complir amb èxits les nostres tasques. Així que “don’t worry” and be positive!

#3 Fes llistes de les tasques

Per començar bé la setmana, planificat les tasques per dies mitjançant llistes de prioritat. Això si, quan sigui moment d’especificar-les, sigues el mes realista possible i assegurat amb certesa que podràs complir-les durant la teva jornada laboral.

#4 No siguis esclau del teu e-mail

Si a la feina fas ús del correu electrònic, ja sabràs que després del cap de setmana, els dilluns són els dies que més hores et passes responguin e-mails. Oi que sí? En aquest cas, t’aconsellem que evitis contestar-los de cop i intenta gestionar-los de manera equilibrada i repartida durant el dia, o inclús, pots contestar els “menys” prioritaris al llarg de la setmana.

#5 Elimina les distraccions

Tingues en compte que les distraccions ajuden, i molt, a reduir la productivitat, així que per un bon començament de setmana has de deixar-te-les a casa i sortir de la rutina laboral per evitar-les. Com? Aprofita els moments de distracció per realitzar descansos, d’aquesta manera la teva ment i el cos també es relaxaran i tornaràs a les teves tasques prenent mes atenció.

 “L’actitud es una petita cosa que marca una gran diferencia.”

Winston Churchill

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

Leave a reply