6 tècniques de màrketing online imprescindibles per a pymes i emprenedors

6 tècniques de màrketing online imprescindibles per a pymes i emprenedors

En nombroses ocasiones hem sentit que si un negoci no esta a Internet, és com si no existís. I encara que no hem de perdre de vista l’àmbit offline, les empreses cada cop més han d’estar presents i preparades per arribat al seu públic objectiu a través de la xarxa i donar-li gran importància al que aquest poderós medi online és capaç d’oferir.

Una de les peces fonamentals per a las estratègies de negoci de las pymes, i que es desenvolupa gràcies a Internet, és el màrketing online, el qual els hi permet generar visibilitat i fer arribar amb mercat el nostre producte o servei de manera molt més accessible.

Així dons, des de Lexington et proposem, tant per a les pymes com per a emprenedors, les següents tècniques de màrketing online a tenir en compte per a atraure clients de qualitat:

1. Email màrketing

L’ email màrketing és una tècnica de comunicació directa amb l’usuari i una manera eficaç de mantenir l’atenció dels teus clients, animar-los a comprar i a donar a conèixer els teus serveis o productes. Invertir en email màrketing i planificar enviaments de correspondència amb la màxima segmentació et permetrà adaptar el contingut a cada consumidor i aconseguir així un millor benefici de l’ inversió feta.

2. Guest blogging

Existeixen moltes manera d’enriquir i actualitzar un blog amb contingut de qualitat, però en aquest cas parlem del Guest Blogging, una pràctica comú entre bloggers, en la qual es participa com a convidat d’un blog aliè. És a dir, es tracta d’un win to win per al blog i per al propi blogger. Aquesta tècnica ajuda a les empreses a difondre informació d’interès tant per als clients actuals com per als potencials.

Crear contingut únic és clau per a atraure clients i el guest blogging és l’eina idònia per a realitzar un intercanvi de visibilitat empresarial

3. Growth hacking

Aquesta tècnica de màrketing online combina analítica i creativitat amb l’objectiu de desenvolupar accions de incrementen de manera ràpida i notòria el volum d’usuaris, ingressos o impactes de l’empresa, i amb la mínima despesa i esforç possible.

4. SMarketing

És l’ unió de la paraula en anglès vendes (sales) i màrketing, i consisteix en el procés d’integrar a l’equip de vendes i màrketing en l’estratègia de generació de leads, amb l’objectiu de convertir-los en un equip integrat per a minimitzar conflictes i garantir la qualitat d’aquest leads.

5. Màrketing Mòbil i Màrketing de Apps

Cada vegada més, els usuaris visiten les pàgines web a través dels seus Smartphones, però són poques les empreses que adapten les seves per a ser vistes des d’aquests dispositius. No obstant, invertir en el màrketing mòbil ajudarà a la teva empresa a no perdre clients o inclús captar-ne de nous.

 El mateix succeeix amb el màrketing d’aplicacions, un nou canal de venda que representa una oportunitat idònia per a arribar als teus clients en tot moment i augmentar el mateix temps la visibilitat de la teva empresa.

 6. SEO: posicionament a buscadores

No podem oblidar l’estratègia per excel·lència pel que fa a la captació a llarg termini a la xarxa. Moltes empreses creuen que amb disposar d’una pàgina web atractiva i una carta de presentació impecable seran capaços de captar als seus clients. Però, es requereix molt més que això: necessiten invertir en el posicionament de la seva empresa als buscadors per a augmentar així el trànsit orgànic a la web.

“No trobis clients per als teus productes, troba productes per als teus clients.”

Seth Godin

Share This Post

Subscriu-te al llistat de correu:

Estic d'acord amb la Política de privacitat

Leave a reply